tirsdag 19. juni 2007

Endelig

Jeg har absolutt ingenting å skrive om i en blog, men det ble da likevel en blog på meg også. Er lenge siden jeg hørte om blogging for første gang, og det er også lenge siden jeg for første gang leste en blog. Dengang tenkte jeg at "steike, dette er noe jeg også vil drive med". Nå er bloggen i det minste opprettet, så får jeg se hvor mye "driving" det blir med den. Sikkert veldig lite, ser jeg for meg, etter som jeg har en tendens til å miste interessen for sånt ganske fort. Arti den første uka, men så blir det for kjedelig. Uansett, det blir en sunn utfordring for tålmodigheten min. Ikke dermed sagt at jeg er en utålmodig person, for det er jeg i aller høyeste grad. Men det vil vise seg hvor mye, hvor ofte og ikke minst hva jeg kommer til å gidde å skrive her. Hedigvis er det ingen som vet at jeg har bloggen.

Tålmodig-; som rolig finner seg i noe (i håp om bedring).

Ingen kommentarer: