mandag 2. juni 2008

Reklame

Får ikke ei eneste krone for dette, men det er likevel et par produkter som fortjener skryt. Fredag kjøpte jeg ny hjelm, Giro E2, som fungerte perfekt. Den sitter som støpt på mitt hode, og er så lett (298 g) at jeg glemmer at jeg har den på. 24 svære luftehull sørger for god lufting, selv om hjelmen ser litt tettere ut enn flere av konkurrentene. Obs obs! Kjøpt på Hank Sport i Trondheim koster denne 1.799,- kroner. Bestilt hos cyclingcomponents.no koster den i skrivende stund 987,- kroner.

Produkt nummer 2 som skal få litt skryt er Protonic fra Proteinfabrikken. Av alle de forskjellige sportsdrikkene jeg har prøvd er denne helt suveren. Den smaker godt, er lett å drikke, ikke for søt, og så inneholder den en del mineraler som gjør at kroppen binder væsken bedre. Prøvde DRIV fra Tech Nutrition for litt siden, men den rant bare rett gjennom. 5 stopp på en 4-timers sykkeltur er ikke bra.

Ingen kommentarer: