fredag 5. juni 2009

00:43:40

Onsdag 3. juni kjørte jeg Trøndercup-ritt på Skogly. Det var sinnsykt morsomt! Løypa var ca 2.5 kilometer lang, og det skulle kjøres 4 runder (egentlig 5, men løypa var så våt). Det var veldig tungt terreng, men innimellom noen korte, lynraske gruspartier. Bra for meg som ikke er SÅ god på teknisk sti, men som kan tråkke til i enklere terreng.

Lærdom gjort denne gangen: Tør å kjør. Jeg la meg høflig bak folk jeg trodde var raskere enn meg, og tapte litt på det. Det var ikke før mot slutten jeg turte å kjøre forbi, og da i de lette gruspartiene. Tenkte som så at hvis jeg får noen meter før vi går inn på sti, så går det greit. Sånn burde jeg tenkt fra start! Note to self: Vær tøffere i hodet. Varm opp bedre. Tør å kjør på 90-95 % av HFmax fra start.

Resultatliste.

Ingen kommentarer: