onsdag 19. august 2009

Heldig eier av blå Volvo XC70

Akkurat nå sitter det en kar på et eller annet kontor i Trondheim som bør være jævlig glad for at han ikke startet dagen som drapsmann. For i dag var det jaggu meg nære på. Idioten i bilen så meg overhodet ikke, og takk og pris for at jeg var våken nok til å få bremsa ned så Volvo'n ikke traff meg i sida; det kunne blitt stygt.

Men altså, du sjåfør og eier av en blå Volvo XC70, regnummer CF51264, du bør faen meg ta deg selv i det fleskete nakkeskinnet ditt og skjerpe deg! Så idiotisk kjøring du viste i dag tidlig er det sjelden jeg ser (heldigvis)! Du kan være glad det lyskrysset ikke kom 100 meter tidligere, for da er jeg redd bilen din hadde fått seg ei fæl ripe. Men du bør vel være enda mer glad for at jeg rakk å trykke på bremsen i tide, hvis ikke hadde bilen fått en ripe foran, kanskje et spark i panseret, og helt sikkert en hjelm most inn i frontruta.

Den finger'n du fikk var fortjent, og aldri har jeg ment det mer inderlig: Dra til helvete, din jævla idiot!

Ingen kommentarer: