onsdag 12. august 2009

Intervaller Ferista-Skistua

Intervalldrag fra Ferista til Skistua har vært en viktig del av treninga denne sesongen. Både fordi jeg har lagt om treninga fra mange og lange turer i lompe- eller ritt-tempo til økter med høyere kvalitet og intensitet. I løpet av våren og sommeren er det kjørt en del drag på denne distansen, og tida går heldigvis jevnt nedover.

Det første draget i 2009 ble kjørt 14. april, på 15.40. Deretter har jeg vært innom blandt annet 15.18, 14.57, 15.15, 15.01, 15.05, 14.41, 17.30, 15.00, 14.28 og 13.58.

Å komme ned på 13-tallet trodde jeg ikke skulle gå denne sesongen. Tror jeg en eller annen plass skrev at 14-tallet var målet for i år. Og det er altså nådd, og vel så det. Nå spekulerer jeg på om det kan være realistisk å kunne se 12-tallet før det blir vinter. Det er jo fortsatt et par måneder igjen, og med begrenset tid til trening er det fortsatt intervaller som blir tingen fremover. Så hvem vet?

Ser jeg 12-tallet på dette strekket skal jeg faen søkke meg være fornøyd! Er du interessert i å se hvilke tider andre kjører dette strekket på, følg denne trådenterrengsykkel.no.

Ingen kommentarer: