onsdag 21. april 2010

Slankefrokost

På grunn av uttrykt skepsis til den svære frokosten jeg spiste i går, måtte jeg i dag se om jeg kunne redusere litt på inntaket. Fortsatt med god hjelp av en ny digital kjøkkenvekt, og fortsatt litt inspirert av strongmanmannen på adressa. Innholdet i frokosten er det samme, det er bare mengden som er forskjellig:
I tillegg drakk jeg en proteinshake som bestod av følgende:
  • 150 gram vann (0 kcal)
  • 25 gram WheyTech proteinpulver (94 kcal)
Alt i alt blir dette en frokost bestående av 418 kcal. Det er  en del mindre enn gårsdagens 645. Håper det holder en stund... Men nå: Kaffe!

1 kommentar:

Sykkelinda sa...

Og hvis du dropper ostekaka til lunsj, så tror jeg du kan fortsette å holde deg kjekk og slank...:) kjekk er du jo uansett da, for når jeg møtte deg for ganske mange år siden så var det ikke slanke Øyvind jeg falt for:)